Да изберете дестинацията и датите на пътуване, да посочите вида на билета – еднопосочен или двупосочен, да посочите броя пътници, да проверите какъв е позволения багаж и най-важното е имената да са коректно изписани на латиница, така както са в документа за самоличност.
Зависи от тарифата в която е издаден билета.
В повечето случаи най-евтините и промоционални билети са non-refundable, тоест не може да се връщат.
В други случаи е възможно след удържане на определена сума, която е различна за различните авиокомпании и зависи от съответната тарифа.
В случай на закупуване от клиента на билет, по който няма ограничения, не се удържат пари при анулирането му. Това обикновено са най-скъпите билети в икономична както и бизнес класа.
Препоръчваме на всички клиенти преди закупуването на билет да се информират за ограниченията на тарифата.
Всяка авиокомпания има различни ограничения относно допустимия ръчен и чекиран багаж при пътуване със самолет, които се различават по килограми, размер и брой на багажите в зависимост от тарифата на билета.
Задължение на пътника е да се запознае с тези ограничения преди да закупи своя билет.
Чекиран Багаж
За повечето авиокомпании ограничението при пътуване в икономична класа е около 20 килограма чекиран багаж, 1 чанта. За всеки килограм над допустимите се заплаща за свръх багаж.
При междуконтинентални полети разрешеният багаж обикновено е 2 пъти по-голям.
Ръчен Багаж
Ръчния багаж е желателно да не бъде по голям от 55x40x20 см и по-тежък от 8 кг. Освен чантата ръчен багаж може да носите в самолета лаптоп или ръчна чанта.
Всички промени се заплащат, в съответствие с цените на превозвача в настоящия момент.
Да, можете да го направите, стига да има налични места в по-високата тарифа към момента на проверка.
Можете да закупите билет от кое да е летище по света, независимо къде се намирате и ако срещнете затруднение се обърнете за помощ към нашия екип по телефон или мейл .
След уточняване на детайлите относно вашето пътуване и избор на най-добрия вариант за билет може да извършите плащането по един от следните начини:
След резервиране на самолетен билет, той трябва да се заплати и издаде в определен срок, в противен случай резервацията му престава да бъде валидна.
Валидноста на резервацията се определя от условията по съответната тарифа. Обикновенно срокът на валидност е 24 часа, като авиокомпанията може да променя този срок.
При резервация на самолетен билет по телефона или със запитване по e-mail към нашия екип, агентите ни ще ви информират за срока на плащане по време на направа на резервацията.
При директна онлайн резервации на самолетен билет ви съветваме да прочетете внимателно графата "Условия на тарифата"или да се свържете с нас веднага след направа на резервацията.
При направена резервация преди да бъде издаден самолетният билет може да се правят всякакви промени по резервацията без наказателни такси.
Избирането на определено място при повечето авиокомпании се заплаща допълнително, но можете да изберете вашето място безплатно при онлайн чекирането си.
Свържете се веднага с отдел „Продажби“, който ще направи всичко необходимо и ще изчисти проблема.
Поне месец по-рано, в зависимост от периода на пътуване.
Ако пътуването е в натоварен период (около празници) е добре това да стане поне 3 месеца по-рано.
Можете да заявите всякакви допълнителни услуги към нашите агенти по продажби.
Нашата цел е с най-малко усилия да закупите самолетния билет за Вашето пътуване на специални агентски цени. За целта ви предлагаме 2 варианта: директна резервация през формата за търсене и запитване към нашия екип.
И при двата варианта,след резервиране на самолетен билет, той трябва да се заплати в определен срок (обикновено 24 часа), в противен случай резервацията му престава да бъде валидна.
Плащането на билета може да стане по банков път, с кредитна или дебитна карта онлайн, на ATM/POS терминал, с EPay или EASY Pay или в брой в нашите офиси в София и Пловдив.
Цената на билетите зависи най-вече от периода на пътуване, от дестинацията и от затовареността на полетите за избраните дати.
Ако летите често е задължително да се регистрирате в тези програми за лоялност на авиокомпаниите, с които трупате пролетени мили, ползвате редица удобства, отстъпки, промоции и награди.
При нискотарифните авиокомпании, за съжаление, нищо. Билета автоматично се анулира.
При редовните авиокомпании има възможност да се заплати такса за неявил се пътник (noshow), както и такса за смяна на дата.
Авиокомпанията е длъжна да предложи на пътниците алтернативен вариант на място на летището и нощувка, ако се налага.
Пътника е добре да се чекира 24 часа преди полета в сайта на авиокомпанията или да се яви навреме на летище (поне 2 часа по-рано).
Само някои авиокомпании позволяват превозването на животни в самолета.
Условията за превоз са строго индивидуални за различните превозвачи.
Ако желаете да получите детайлна информация за конкретна авиокомпания, не се колебайте да се свържете с наш консултант.
Поради засилени мерки за сигурност на летищата е препоръчително да сте 1,5 – 2 часа преди излитане.
Веднага след като авиокомпанията ни изпрати съобщение за такава промяна, ние ще се свържем с Вас на посочения в резервацията Ви телефон.
Децата могат да пътуват в чужбина без придружител (след определена възраст, различна за всяка авиокомпания), но само със съгласието на родителите, което се удостоверява чрез нотариално заверена декларация, подписана и от двамата.
Някои редовни авиолинии предлагат услугата "придружител" – за транспортиране на деца срещу фиксирана сума или % от цената на билета.
Като цяло, пътувания със самолет през първото тримесечие на бременността, не се препоръчват. Разбира се, консултацията с лекар е задължителна. Той ще Ви даде най-добър съвет затова как би се отразило такова пътуване на Вас и бъдещото Ви дете.
Да изберете дестинацията и датите на пътуване, да посочите вида на билета – еднопосочен или двупосочен, да посочите броя пътници, да проверите какъв е позволения багаж и най-важното е имената да са коректно изписани на латиница, така както са в документа за самоличност.
Зависи от тарифата в която е издаден билета.
В повечето случаи най-евтините и промоционални билети са non-refundable, тоест не може да се връщат.
В други случаи е възможно след удържане на определена сума, която е различна за различните авиокомпании и зависи от съответната тарифа.
В случай на закупуване от клиента на билет, по който няма ограничения, не се удържат пари при анулирането му. Това обикновено са най-скъпите билети в икономична както и бизнес класа.
Препоръчваме на всички клиенти преди закупуването на билет да се информират за ограниченията на тарифата.
Всяка авиокомпания има различни ограничения относно допустимия ръчен и чекиран багаж при пътуване със самолет, които се различават по килограми, размер и брой на багажите в зависимост от тарифата на билета.
Задължение на пътника е да се запознае с тези ограничения преди да закупи своя билет.
Чекиран Багаж
За повечето авиокомпании ограничението при пътуване в икономична класа е около 20 килограма чекиран багаж, 1 чанта. За всеки килограм над допустимите се заплаща за свръх багаж.
При междуконтинентални полети разрешеният багаж обикновено е 2 пъти по-голям.
Ръчен Багаж
Ръчния багаж е желателно да не бъде по голям от 55x40x20 см и по-тежък от 8 кг. Освен чантата ръчен багаж може да носите в самолета лаптоп или ръчна чанта.
Всички промени се заплащат, в съответствие с цените на превозвача в настоящия момент.
Да, можете да го направите, стига да има налични места в по-високата тарифа към момента на проверка.
Можете да закупите билет от кое да е летище по света, независимо къде се намирате и ако срещнете затруднение се обърнете за помощ към нашия екип по телефон или мейл .
След уточняване на детайлите относно вашето пътуване и избор на най-добрия вариант за билет може да извършите плащането по един от следните начини:
След резервиране на самолетен билет, той трябва да се заплати и издаде в определен срок, в противен случай резервацията му престава да бъде валидна.
Валидноста на резервацията се определя от условията по съответната тарифа. Обикновенно срокът на валидност е 24 часа, като авиокомпанията може да променя този срок.
При резервация на самолетен билет по телефона или със запитване по e-mail към нашия екип, агентите ни ще ви информират за срока на плащане по време на направа на резервацията.
При директна онлайн резервации на самолетен билет ви съветваме да прочетете внимателно графата "Условия на тарифата"или да се свържете с нас веднага след направа на резервацията.
При направена резервация преди да бъде издаден самолетният билет може да се правят всякакви промени по резервацията без наказателни такси.
Избирането на определено място при повечето авиокомпании се заплаща допълнително, но можете да изберете вашето място безплатно при онлайн чекирането си.
Свържете се веднага с отдел „Продажби“, който ще направи всичко необходимо и ще изчисти проблема.
Поне месец по-рано, в зависимост от периода на пътуване.
Ако пътуването е в натоварен период (около празници) е добре това да стане поне 3 месеца по-рано.
Можете да заявите всякакви допълнителни услуги към нашите агенти по продажби.
Нашата цел е с най-малко усилия да закупите самолетния билет за Вашето пътуване на специални агентски цени. За целта ви предлагаме 2 варианта: директна резервация през формата за търсене и запитване към нашия екип.
И при двата варианта,след резервиране на самолетен билет, той трябва да се заплати в определен срок (обикновено 24 часа), в противен случай резервацията му престава да бъде валидна.
Плащането на билета може да стане по банков път, с кредитна или дебитна карта онлайн, на ATM/POS терминал, с EPay или EASY Pay или в брой в нашите офиси в София и Пловдив.
Цената на билетите зависи най-вече от периода на пътуване, от дестинацията и от затовареността на полетите за избраните дати.
Ако летите често е задължително да се регистрирате в тези програми за лоялност на авиокомпаниите, с които трупате пролетени мили, ползвате редица удобства, отстъпки, промоции и награди.
При нискотарифните авиокомпании, за съжаление, нищо. Билета автоматично се анулира.
При редовните авиокомпании има възможност да се заплати такса за неявил се пътник (noshow), както и такса за смяна на дата.
Авиокомпанията е длъжна да предложи на пътниците алтернативен вариант на място на летището и нощувка, ако се налага.
Пътника е добре да се чекира 24 часа преди полета в сайта на авиокомпанията или да се яви навреме на летище (поне 2 часа по-рано).
Само някои авиокомпании позволяват превозването на животни в самолета.
Условията за превоз са строго индивидуални за различните превозвачи.
Ако желаете да получите детайлна информация за конкретна авиокомпания, не се колебайте да се свържете с наш консултант.
Поради засилени мерки за сигурност на летищата е препоръчително да сте 1,5 – 2 часа преди излитане.
Веднага след като авиокомпанията ни изпрати съобщение за такава промяна, ние ще се свържем с Вас на посочения в резервацията Ви телефон.
Децата могат да пътуват в чужбина без придружител (след определена възраст, различна за всяка авиокомпания), но само със съгласието на родителите, което се удостоверява чрез нотариално заверена декларация, подписана и от двамата.
Някои редовни авиолинии предлагат услугата "придружител" – за транспортиране на деца срещу фиксирана сума или % от цената на билета.
Като цяло, пътувания със самолет през първото тримесечие на бременността, не се препоръчват. Разбира се, консултацията с лекар е задължителна. Той ще Ви даде най-добър съвет затова как би се отразило такова пътуване на Вас и бъдещото Ви дете.